CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 10 Januari 2012

Bersyukur pada mu Ya Allah...


Suami ibarat MATAHARI, memberikan cahaya. Manakala isteri seperti BULAN, selalu indah dipandang mata. Kedua-dua mereka inilah pembawa cahaya kedalam rumahtangga, kedua-dua mereka perlu  meraih kebahagiaan antara 1 sama lain.hidup pasti semakin teguh seperti menemui cahaya dalam kegelapan.

Oleh itu,  anda tentu menemui kekuatan disebalik tugas menjaga kepentingan masing-masing.
Marilah bersidang di makhamah hati dengan kita menolak sama sekali perasaan curiga, cemburu, mementingkan diri sendiri dan iri hati. Jangan kesilapan anda hari ini bakal membuat anak-anak anda terpaksa berperang untuk mencari kesalahan anda.

Hitunglah kesyukuran dengan melihat anak-anak anda dan sedarlah anda, nikmat ini datang dari pelbagai kesukaran. Jujurlah dengan diri sendiri, dan janganlah nafikan realiti ini bahawa kesempurnaan sukar ditemui dalam hubungan rumah tangga.

Anda dengar, rasai, telitilah setiap bisikan dari kami sebelum membuat keputusan tentang keperluan anda sebelum anda menyertai kaunseling kami. Sudah menjadi kewajipan bagi setiap mereka yang bergelar ibu bapa dan memastikan anak-anak mereka dapat terus memburu kemanisan dalam masa depan. Ini perlu dijadikan agenda utama dalam kehidupan anda mengatasi segala-galanya. Jika masa depan anak-anak anda diletakkan sebagai alat, ianya akan menyelamatkan.
Oleh itu, anda patut hadiri rancangan kami, anda patut hadiri kaunseling kami, dengan bayaran RM40 berhubung dengan masalah rumah tangga, anak-anak, perniagaan, ancaman sihir, penyakit dan sebagainya.

Pagarilah masa depan anak-anak anda. Usah dibiar ia dicuri hanya kerana anda berdua berbeza pandangan. Kami sentiasa doakan anda agar anda berdua sebagai suami isteri mendapat petunjuk yang betul dengan harapan kelemahan anda bakal dihanyutkan. Mari wujudkan situasi menang-menang.anda sediakan diri anda, kami bantu anda melalui kaunseling kami.

0 comments:

Catat Ulasan

thanks for comment!!!